GALERIJ VAN VORIGE ACTIVITEITEN

In de nacht van 11 op 12 september doet ons team ‘De afstand is niet zo groot als je denkt!’ vanuit Bureau Wijland weer mee aan de Nacht van de Vluchteling.

Wij zullen dan vanaf Arnhem 40 km te voet afleggen om steun te betuigen aan alle mensen in onze wereld die hun vertrouwde omgeving hebben moeten ontvluchten uit angst voor oorlog en geweld.

Hiermee zouden wij graag aandacht willen vragen voor de vreselijke situatie waar deze mensen in terecht komen.

Wij hopen hiermee zo veel mogelijk geld op te halen voor noodhulp aan vluchtelingen. Via deze link:
<https://www.nachtvandevluchteling.nl/team/team-bureau-wijland> kunnen jullie daarom helpen door één van onze teamleden (of het team als geheel) te sponsoren.

De bedoeling is dat we minimaal 250 euro ophalen per teamlid, help ons dit te bereiken!

Zou je zelf ook graag mee willen lopen met ons team? Geef je dan op door je aan te melden bij ons team via de nacht van de vluchteling website.

Alvast bedankt namens ons team!

Met vriendelijke groet,

namens Bureau Wijland,

Jorieke Beernink

Gisteren bij de Solidariteitswandeling en het afscheid van de 12e Shelter City-gast Guliaim, bleek weer wat de kracht is van samenwerking tussen onze leden met verschillende kwaliteiten. Bureau Wijland, wandelaars en gasten waren tevreden over onze ondersteuning en gastvrijheid bij dit evenement, zo bleek uit hun reacties.

Er waren 50 aanmeldingen voor de wandeling. Een paar hadden niet meegelopen. Bij het afscheid van Guliaim na 15.00 uur waren ongeveer 65 personen aanwezig (waaronder burgemeester Bruls). Sfeer, weer en presentaties waren perfect. Een mooie dag !